Veel gestelde vragen

Wij begrijpen dat het Coronavirus voor veel onzekerheid zorgt en vragen met zich mee brengt. Het virus heeft namelijk niet alleen invloed op het dagelijks leven maar ook op het doen van boodschappen bij jouw Boni Supermarkt. 

Bij Boni Supermarkt staat de veiligheid en gezondheid van onze klanten en medewerkers echter voorop. Om deze te kunnen blijven waarborgen en om onze klanten en medewerkers zoveel mogelijk te beschermen hebben wij diverse maatregelen getroffen.

Op deze pagina willen wij u informeren over deze maatregelen en geven wij antwoord op een aantal veel gestelde vragen.

Voorraad

Is er voldoende voorraad?

Extra maatregelen

Welke hygiënemaatregelen neemt Boni?
Hoe kan ik veilig boodschappen doen?
Hoe zorgt Boni Supermarkt ervoor dat er in de supermarkt 1,5 meter afstand gehouden wordt van elkaar?
Kan ik mijn boodschappen online bestellen?

Aangepast deurbeleid

Wat houdt het nieuwe deurbeleid in?
Waarom moet ik gebruik maken van een winkelwagen?
Waarom zijn er minder winkelwagens beschikbaar dan normaal?
Waar kan ik veilig wachten totdat er een winkelwagen beschikbaar is?
Ik ben afhankelijk van een scootmobiel of rolstoel. Mag ik zonder winkelwagen naar binnen?
Ik ben een muntje vergeten voor een winkelwagen. Wat moet ik nu doen?
Ik heb maar weinig boodschappen nodig of ik moet naar de servicebalie/slijterij, moet ik dan toch een winkelwagentje pakken?
Ik heb geen oppas voor mijn kind. Als ik mijn kind kan plaatsen in de winkelwagen, mag ik dan naar binnen?

Boni dat zijn wij.
Ook in deze bijzondere tijd kunt u bij Boni terecht voor al uw boodschappen en doen wij ons uiterste best opdat u veilig en sociaal bij Boni uw boodschappen kunt blijven doen. Echter kunnen wij dit niet alleen. Wij rekenen erop dat ook u in onze winkels de richtlijnen van het RIVM volgt. Op deze manier doen wij allemaal ons best om elkaar op een veilige en verantwoorde wijze te blijven ondersteunen.